Якщо вам доводиться багато працювати з людьми, поставте позаду себе дзеркало. Багато клієнтів будуть вести себе ввічливіше – адже нікому не хочеться бачити себе злим і роздратованим.

Якщо ви на зборах очікуєте від когось різкої критики, намагайтеся сісти поруч з цією людиною. У цьому випадку вона, швидше за все, пом’якшиться і не зможе влаштувати вам прочухана з тією ж силою, якою це можна було б зробити, будучи на деякій відстані від вас

Як тільки ви позначили свою позицію в суперечці – не кажіть більше нічого, це буде не на вашу користь. Зачекайте і дозвольте вашому опоненту обміркувати ваші слова і відповісти.

У суперечці важливий порядок аргументів. В першу чергу потрібно приводити сильний аргумент, потім один слабший і останнім – найсерйозніший аргумент.

Якщо Вас намагаються розсердити – не піддавайтеся на провокації і зберігайте спокій. Це збентежить вашого опонента, і йому доведеться грати за вашими правилами.

У конфліктних ситуаціях намагаються уникати слів “ти” / “ви”. Це найчастіше звучить як звинувачення і навряд чи допоможе. Спробуйте говорити “я вважаю” або “мені здається”. І це відмінний старт для пошуку спільного рішення.

Знайомлячись з новою людиною, спробуйте розглянути колір його очей. І посміхніться. Так ви затримаєте погляд на пару секунд довше і розташуйте до себе співрозмовника.

Дозвольте дитині самій вирішувати деякі питання. Наприклад, в яких черевиках піти на прогулянку – з акулами або з динозаврами. Вона буде задоволена, що сама може контролювати ситуацію.

Перше побачення краще провемти у такому місці, де ви можете отримати більше позитивних емоцій. Згодом приємні враження будуть асоціюватися з вами.

Якщо ви будете висловлювати щиру радість при зустрічі з людьми, то і вони врешті-решт стануть реагувати так само. Можливо, не з першого разу, але це завжди спрацьовує.