Мобільний телефон став для багатьох людей незамінним товаришем. Адже він може нагадувати про дзвінок мамі та день народження дідуся, пробуджувати зранку та миттєво відповідати ваші на запитання. Саме тому люди наповнюються роздратуванням, коли їх телефон не замовкає під потоком різноманітної реклами. Добре, якщо вдається смс-розсилкою підняти настрій, проте на практиці усе відбувається з точністю навпаки. При складанні смс-розсилки важливо усе: від часу доби, до складу та структури повідомлення. Отож Lime Marketing пропонує вам взяти до уваги наступні 13 правил складання смс-розсилки.

1 – додавайте ексклюзивні пропозиції. Наприклад: “Тільки для Вас, при пред’явленні на касі цього повідомлення, ви отримаєте знижку 20%”. Створюйте ефект виключності – надсилайте у повідомленні ту інформацію, котру споживачі не зможуть знайти у вашій email-розсилці, листівках, або на сайті.

2 – не турбуйте зайвий раз. Не надсилайте повідомлення до 10:00, або після 22:00.

3 – враховуйте час та періодичність смс-розсилок. Питання “Коли?” в мобільному маркетингу має величезне значення: споживачі очікують, що їм нададуть інформацію лише ту, яка їм потрібна і лише тоді, коли їм це необхідно.

4 – підготуйте необхідну мобільну версію сайту. Не варто надсилати у повідомленні споживачу посилання на сайт, за умови, що він не є оптимізованим для мобільної версії. До прикладу, якщо споживачі повинні ввести логін та пароль – розгляньте можливість входу через якусь соціальну мережу, наприклад Facebook. Таким чином клієнт зможе миттєво зареєструватися, а ви – отримати більше інформації про нього.

5 – додавайте заклик до дії. Важливо, щоб ви навчилися у короткому повідомленні не просто розповідати про себе, або ваш захід стимулювання збуту, а й спонукати споживача до дії. Наприклад “Прямо зараз дізнайтеся деталі на сайті … або зателефонуйте по нашому номеру”.

6 – використовуйте персоналізацію. Що не менш важливо – вірно адресовану. Тобто, потенційному споживачу Ксенії буде неприємно прочитати повідомлення “Пропозиція спеціально для Іванни”. Хто така Іванна і чому Ксенія це отримала – безглузда помилка, яка може відбити бажання споживача колись ще відкривати подібні повідомлення. Тому ще одне правило – перечитуйте текст повідомлення ДО надсилання.

7 – додавайте терміновість пропозиціям. Коли споживач розуміє, що для здійснення вигідної покупки в нього є достатньо часу – є вірогідність, що він її ніколи не здійснить. Потрібна терміновість: “тільки до кінця тижня”, “лише до 21.12” і “всього три дні до припинення акції”.

8 – експерементуйте. Змінюйте текст, формат та час надсилання смс-розсилки і лише тоді ви зрозумієте, який варіант є для вас найефективнішим.

9 – закликайте до спілкування. Мотивуйте споживачів до діалогу: зворотнє повідомлення, дзвінок, коментар. Звертайте увагу, щоб номер телефону у повідомленні висвічувався кодом, а на сайт можна було легко перейти.

10 – розширяйте аудиторію. Не забувайте час від часу оновлювати список контактів, наприклад спонукаючи споживачів приєднати до співпраці друзів та знайомих за певні бонуси.

11 – не ускладнюйте клієнтам життя. Хочете подарувати 20% знижку? Так і напишіть: “Даруємо 20% знижку, по пред’явленню цього смс-повідомлення”. Клієнти будуть вдячні, що для отримання знижки їм не довелося шукати лист на пошті, друкувати купон, який у потрібний момент не виявиться під рукою.

12 – перевіряйте кінцевий варіант повідомлення. Перед надсиланням смс-розсилки, переконайтеся, що у тексті немає граматичних, або лексичних помилок, чи виглядає повідомлення так, як ви цього хотіли.

13 – не економте на естетичному вигляді повідомлення. Не друкуйте усе повідомлення великими літерами та не прибирайте пробіли, також не варто додавати скорочення заради мізерної економії. Поважайте своїх клієнтів. Грамотна постановка SMS-розсилки дає величезні можливості не лише для споживача, а і для вас.

Мобільний маркетинг – це можливість бути ближче до ваших споживачів тому важливо вірно ним користуватися. Лабораторія маркетингових ідей “Lime marketing” у м.Чернівці завжди може допомогти вам у створенні ефективної смс-розсилки. Ми володіємо власною базою номерів та можемо сформувати чітко обрану цільову аудиторію, необхідну конкретному клієнту. Окрім цього, надаємо безкоштовні консультації. Є питання?” Пишіть нам чи телефонуйте, а краще приходьте)