32267367_449082508883645_6110987869428383744_n

Перш за все маркетологи повинні вміти професійно переконувати. Звичайно, це не так просто. Але задумайтеся, нам доводиться переконувати інших людей постійно: вдома і на роботі.
Тому всі ми вміємо переконувати. Головне вірити в свою пропозицію і добре знати свою аудиторію. Що їх мотивує? Що змушує їх діяти? Що їм подобається і що не подобається?

Розглянемо основні принципи переконання, які стануть в нагоді в роботі всім маркетологам

1. Соціальне схвалення
Соціальне схвалення звертається до нашого прагнення орієнтуватися на інших, щоб переконатися, що ми діємо правильно.

Коли люди бачать велику кількість репостів і лайків, вони думають: «Цей запис такий популярний. Люди порахували його важливим. Значить, я обов’язково повинен його прочитати ».

Але соціальне схвалення може бути не тільки в соцмережах.

Маркетинг впливу також використовує інструменти соціального схвалення. Не забувайте про це важливому психологічному прийомі: публікуйте відгуки, огляди і кейси, демонструйте сертифікати, нагороди і списки найпопулярніших записів. Це дійсно працює.

2. Взаємність
Коли хтось дає вам що-небудь безкоштовно, ми відчуваємо себе винними, через що з’являється відчуття дискомфорту. Тому якщо ви запропонуєте зробити щось для вас у відповідь, люди з більшою ймовірністю захочуть діяти.

Але як це працює? Для сфери B2C безкоштовні зразки завжди були ефективним інструментом просування, здатним збільшити продажі до 2000%. Не дивно, що косметичні компанії роздають стільки зразків.

В B2B сфері цей принцип також широко використовується. Groove провели опитування серед 712 SAAS компаній і проаналізували їх тактики залучення конверсії. З’ясувалося, що пропозиція безкоштовної пробної версії – ефективна стратегія.

Що важливо, принцип взаємності практично не усвідомлюється на рівні створення. Це дуже важливо для маркетологів, тому що вони хочуть переконувати людей, але при цьому так, щоб у них не виникло почуття, ніби ними маніпулюють.

3. Терміновість
Напевно, ви чули про це раніше. Чим менше чогось, тим більше ви цього хочете. Тому якщо вам приходить повідомлення про те, що надісланий вами в кошику продукт скоро буде розкуплений, то ви з більшою ймовірністю зважитеся його купити.

Такий прийом терміновості, як обмеження по часу, однаково добре працює для сфер B2C і B2B. Ось чому зворотний відлік користується особливою популярністю серед маркетологів.

Oli Gardner провели спліт-тест, щоб визначити вплив таймерів на конверсію посадкової сторінки. В результаті показники зросли більш ніж на 300%.

4. Зрозумілість (простота)
Принцип простоти відноситься до безлічі сфер маркетингу. Все просто: якщо у людей виникають труднощі, вони не чинять дії. Так якщо відвідувач розгубиться, перебуваючи на вашій посадкової сторінці, то він просто піде і ніколи не повернеться. Якщо у вас занадто складне речення, то мало хто захоче здійснювати дії.

5. Довіра
Без довіри немає продажів. Контент-маркетинг допомагає зміцнювати довіру, але на це йде час. Але якщо ви будете регулярно пропонувати аудиторії якісний контент, незабаром вони почнуть вам довіряти. А так як вони довіряють вашим словам, то будуть довіряти і вашого продукту.

Також зміцнювати довіру допомагають відгуки, нагороди і рекомендації друзів і знайомих, які є найефективнішою маркетингової тактикою.