32804402_452124941912735_1998268465433018368_n

Хочете, щоб продажі завжди були високими (дійсно високими)?
Є секрети про які всі знають, але мало хто використовує.
Тоді не будемо більше затримуватися і перейдемо до справи …
1. Робіть теплі дзвінки
Ваш перший контакт з потенційним клієнтом не повинен бути холодним:
• Спілкуйтеся з аудиторією в соціальних мережах: публікуйте цінний контент, діліться знаннями, давайте привід розважитися і поспілкуватися. Відповідайте на питання і коментарі, взаємодійте з людьми.
• Використовуйте email-маркетинг, щоб вибудувати більш «особисті відносини» з кожним потенційним клієнтом.
• Проведіть вебінар на актуальну для вашої аудиторії тему. Такий сеанс спілкування «вживу» відмінно ламає бар’єри і допомагає зав’язати теплі стосунки з учасниками.

2. Станьте лідером у своїй ніші
• Демонструйте свою корисність клієнту усіма можливими способами (створюйте цінний контент, допомагайте аудиторії вирішити проблеми або досягти цілей).
• Побудуйте потужний бренд.
• Збирайте соціальні докази (відгуки, кейси, публікації в ЗМІ).

3. Будьте надійною опорою
Станьте для ваших клієнтів людиною, до якої вони підуть із запитаннями навіть після закриття продажі. Змініть свій статус в їх очах з рядового продавця якогось товару, продукту або послуги на постачальника рішень їх проблем. І навіть після продажу надайте їм підтримку:
• надішліть корисні матеріали, які допоможуть отримати більше переваг від використання покупки;
• зателефонуйте, щоб поцікавитися, чи всім задоволений клієнт, чи немає у нього труднощів;
• якщо складнощі виникли, зробіть все можливе, щоб їх усунути …

4. Використовуйте скрипти продажів … з розумом
Скрипти – найбільш неоднозначна річ в світі продажів.
Ми згодні, що розмова по скрипту вбиває продажі., адже коли продавець каже завчений текст, це відразу чутно. І спілкуватися з ним бажання пропадає начисто. Але! Я переконаний, що розмова з клієнтом без підготовки – не менше жахливий злочин проти продажу.
Тому наша порада – підготувати сценарій розмови. Особливо для новачків в продажах. Однак це має бути не жорсткий скрипт, а, скоріше, шпаргалка. Такий хід допоможе:
• не упускати нитку розмови;
• не забути про ключові моменти;
• опрацювати основні заперечення клієнта.

5. Не продавайте
Рекомендуємо концентруватися не на бажанні продати, а побудовати відносини. Відразу почавши з продажу, ви ризикуєте відлякати людину. А ось побудувавши відносини на довірі, зможете підвести клієнта до покупки легко і невимушено.

Звичайно, ці стратегії ви знаєте, а якщо не знаєте напевно то відчували інтуїтивно. Але якщо їх ще і застосовувати, можна досягти хороших результатів