34587952_460067934451769_2381951955707625472_n

«Відгуки – надзвичайно ефективний інструмент продажів».

Багато компаній втрачають солідні гроші, не приділяючи їм свого часу і уваги (а то і повністю ігноруючи думки клієнтів про придбані товари і наданий сервіс).

Як відгуки впливають на продажі?

Щоб не завантажувати вас зайвою інформацією, наведемо лише 3 найбільш значущих, з нашої точки зору, отриманих факти:

-97% споживачів вивчають відгуки про конкретний товар, і тільки потім відкривають сайт постачальника.
-90% користувачів, ознайомившись з позитивними відгуками про компанію, зупиняються на обраному варіанті (припиняють пошуки альтернативних рішень і брендів).
-85% довіряють відгуками в інтернеті так само, як і особистим рекомендаціям.
Власне, з можливостями відгуків визначилися, і на порядку денному постає друге завдання:
як активувати в клієнтах бажання залишати відгуки?

Хочете позитивний відгук?
Ловіть 7 способів отримання добровільних і чесних відгуків клієнтів.

Спосіб № 1. Давайте трохи більше обіцяного

При отриманні довгоочікуваної покупки клієнт відчуває потужний емоційний підйом. А тепер згадайте свої відчуття, коли разом з бажаним товаром ви отримували трохи більше.

Спосіб № 2. Запуск системи бонусів

Спрямованість на постійних клієнтів і тих, хто планує до вас звертатися знову і знову.

Суть способу стара як світ: полягає вона в тому, щоб запустити систему бонусів за кожен надісланий користувачем відгук. А далі – на ваш розсуд (припустимо, накопичені бонуси конвертувати в конкретну суму, яку покупець зможе використовувати при подальшому замовленні).

Спосіб № 3. Організуйте конкурс
Відмінний спосіб роздобути відгуки – провести конкурс серед активних покупців, які залишили свою думку про придбані товари і / або роботу компанії:

Спосіб № 4. Запропонуйте знижку всім покупцям

Класичний і роками перевірений метод отримання відгуків- запропонувати за об’єктивну думку про товар знижку на наступну покупку.

Спосіб № 5. Запропонуйте знижку постійним клієнтам

Мова йде про знижку на поточну покупку. Ключове завдання – зрозуміло і заманливо подати вигідну для вас умову отримання знижки (залишити думку про купівлю).

Спосіб № 6. Пообіцяйте гідний бартер
Складіть базу лояльних клієнтів або організуйте розсилку, орієнтовану на тих користувачів, хто оформив замовлення. Запропонуйте пробники нових і цікавих їм товарів в обмін на те, що вони залишать свій відгук.

Спосіб № 7. Даруйте подарунки

Мабуть, найбільш спірний і неоднозначний метод активізації в клієнтах бажання залишити відгук. Тому ми і зберегли цей пункт на десерт.

Існує думка, що дарувати подарунки КОЖНОМУ, хто залишить відгук – не краща думка, оскільки завжди буде ймовірність зловживання такою пропозицією.
З іншого боку, вибираючи таку систему заохочення, ви можете виграти більше, припустимо:

-попросити поділитися вашої сторінкою в соціальних мережах;
-скласти розгорнуту анкету, яку повинен буде заповнити потенційний власник подарунка (так ви отримаєте -якісний продає відгук, а не пару скупих фраз) …
-перевести просту думку клієнтів в відгук,який буде продавати.