1. Використовуйте техніку «5/3/1».

Знайдіть користувача → лайкніть його фото 5 разів → залиште коментарі до 3-х його фото → підпишіться на нього → користувач ваш.

2. Використовуйте смайлики

Публікації зі смайликами отримують на 33% більше репостів, на 33% більше коментарів і на 57% більше лайків, а смайлик в імені аккаунта підвищує помітність в пошуку.

3. Пишіть тексти не більш 250 символів

Робіть публікації з текстом в 2-3 речення. Вони мають залученість на 60% вище, ніж довші.

4. Задавайте питання

Публікації з питанням отримують на 100% більше коментарів, але менше лайків і репостів. Наприклад, під питанням: «Як вам зробили пропозицію?», – аудиторія може залишити сотні коментів.

5. Використовуйте синій колір

Робіть публікації з фото з синім кольором. Якщо на фотографії переважає цей колір – кількість лайків збільшується на 23%.

6. Не ставте дуже популярні хештеги

Публікації з популярними і розкрученими хештегом (такими, як #fashion, #follow, #відпочинок) швидко летять вниз з топа.

7. Розбийте опис аккаунта на рядки

Використовуйте смайлики в описі аккаунта для розбивки на рядки. Розділити опис на рядки можна в комп’ютерній версії за допомогою Enter.

8. Створіть кілька акаунтів

Зробіть кілька акаунтів на різні теми для максимального охоплення підписників. Наприклад: – основний акаунт; – акаунт спільноти; – акаунт про функції продукту;

Використовуйте поле з активним посиланням, щоб перенаправляти весь потік трафіку на один основний акаунт.

9. Не ставте хештеги в описі

Вони не беруть участі в пошуку і марно займають місце в описі, яке і так має обмеження в 150 символів.