По-перше, я хочу, щоб ви зрозуміли одну дуже важливу суть: Завдання успішного маркетингу – зробити продажі непотрібними! Як в більшості випадків відбувається угода? Є продукт, є зацікавлений покупець і є продавець. Щоб покупець купив, необхідно, щоб продавець грамотно обробив всі заперечення клієнта. Так ось, вдумайтеся тепер ще раз в цю фразу «Завдання маркетингу – зробити продажі непотрібними». Тобто так, щоб у людини не виникало заперечень перед покупкою.

 

Я дуже люблю рибалку, тому проведу аналогію з нею.

Недосвідчений рибалка, щоб зловити рибу піде таким шляхом:

 

1) Підготує наживку, припустимо, накопає черв’яків

 

2) Підготує вудочку

 

3) Піде в перше ліпше місце і закине вудочку.

 

При такому підході, рибалка швидше за все не зловить багато риби. Чому? – Давайте тепер подивимося, як би вчинив досвідчений рибалка)

 

1) спочатку він визначить, яку рибу він збирається ловити, щоб зрозуміти:

– Яка наживка потрібна + підбере прикорм

– Яке потрібно вибрати місце для риболовлі

– В який час доби краще ловити

 

2) підготує необхідні снасті, налаштує правильно вудку, підбере правильну волосінь і т.д.

 

3) вийде на риболовлю в потрібне місце, в потрібний час, приманить рибу правильним прикормом, закине вудочку з правильною наживкою.

Як думаєте, чи буде рибалка вдаліше при такому підході? – Так, і в рази!

 

Всі ці підготування перед виходом і є маркетинг! Самі дивіться:

 

1) Визначення, яку рибу потрібно ловити – визначення цільової аудиторії, кому ви хочете продати:

– Яка наживка потрібна + підбере прикорм

– Яке потрібно вибрати місце для риболовлі

– В який час доби краще ловити

Це визначення потреб, звичок, страхів, болю вашої цільової аудиторії.

 

2) Підготовка снастей – налаштування правильних інструментів залучення клієнтів

 

3) Вихід на риболовлю в потрібний час і місце + прикорм риби – це запуск рекламної кампанії в ідеальний момент + створення довіри у клієнтів – тут же є їжа!)

 

Ось вам наочний приклад того, що таке маркетинг.

А як відрізнити хорошого маркетолога від поганого? – Якщо він розуміє цю суть, то він хороший маркетолог. Можливо недосвідчений, але напрям на правильне мислення є і йому можна довірити просування вашого продукту.