Про необхідність постійного аналізу ринку, конкурентів та споживачів ми вже писали в описі наших послуг, тому зараз  хочемо дати Вам кілька порад, яких неодмінно потрібно дотримуватись для його ефективного проведення.

  1. Будьте реалістами і включайте в аналіз ринку тільки ті показники, які Ви в змозі отримати і опрацювати. Немає необхідності аналізувати заради процесу аналізу. Адже, важливі тільки ті висновки, які можуть бути корисні для подальшого застосування ( вибір стратегії, написання маркетингового плану)
  2. Обов’язково проведіть маркетингові дослідження, які можна організувати навіть при незначному маркетинговому бюджеті. Від розміру бюджету залежить виключно розмір вибірки. Але для розуміння попиту на ринку, потреб цільового ринку досить буває навіть кількох глибинних інтерв’ю зі споживачами.
  3. Візьміть за правило: після аналізу кожного блоку інформації робити висновки. Навіть тоді, коли вони очевидні.
  4. Використовуйте для отримання інформації менеджерів з продажу. Ви здивуєтеся, скільки вони можуть знати про конкурентів і про стан ринку.
  5. Складіть короткий план аналізу ринку. План аналізу не повинен бути надто докладним, так як він всього лише виконує роль систематизатора процесу. Але він необхідний, щоб в процесі аналізу ринку, товару або послуги Ви не витрачали час на даремний аналіз інформації.