Часто буває так, що у логотипу та фірмового стилю бренду немає нічого спільного. Логотип може нічого не говорити споживачеві про місію бренду. Але разом вони створюють загальний образ компанії та її продукт. Про те, чи варто обмежитися логотипом або ж вкладати сили у бренд.

Ми щодня стикаємося з візуальними образами різних продуктів. Дізнаємося їх за кольорами, піктограмами та стилем оформлення.

 

Навіщо це потрібно

Правильний брендинг допомагає компанії залишатися на ринку і бути затребуваною без демпінгу цін і унікальних пропозицій. Він допомагає споживачам залучатися до цінності компанії, тим самим створюючи емоційну прихильність до бренду. Незважаючи на міжнародний характер брендингу великих компаній, важливо знати споживача на локальному рівні. Логотип не може вирішити ці завдання, але бренд продовжує “жити” в головах споживачів.

 

Як це реалізувати

Секрет правильного фірмового стилю складається з 3-х обов’язкових інгредієнтів: простоти продукту (вдалого позиціонування), правильно підібраного назви і красивого, функціонального дизайну товару. Для того щоб всі ці складові були правильно підібрані, брендинг проводиться у декілька етапів. Спочатку йде аналіз ринку, визначення і дослідження цільової аудиторії. Після – розробка стратегії бренду, його позиціонування і сутності. Коли дані зібрані, маркетологи починають вибудовувати бренд і формувати план його просування. Важливо не забувати моніторити сприйняття бренду громадськістю та проводити оцінку його ефективності.

 

Для чого потрібен Employer Branding

Є один інструмент, який допоможе власникам бізнесу зробити бренд ще більш популярним. Постарайтеся інвестувати не тільки в зовнішні якості компанії, але і у внутрішні, такі як розвиток корпоративної культури. Для того щоб передати емоцію споживачеві, потрібно самому її відчувати. Якщо ви навчитеся залучати не тільки споживачів, але і кращих співробітників, цінність бренду буде тільки рости.

 

У чому суть

Логотип може бути дорогим і красивим, але якщо він не підкріплений емоцією споживача, компанія не зможе бути конкурентоспроможною. Користувачі соцмереж гостро відчувають фальш, прямолінійну рекламу і не реагують на неї. Тому якщо ми говоримо про бренд багатої та сильної компанії, вона повинна піднімати планку контрасту до максимуму.