Socialbakers: залученість користувачів Instagram на 400% більше, ніж Facebook
Дані дослідження показали, що Facebook є в першу чергу платформою для новин.
– Залученість користувачів у взаємодію з акаунтами ЗМІ була в два рази вище, ніж аналогічний показник спільнот.
– Акаунти знаменитостей і представників індустрії розваг займають третє і четверте місця.
– Показники залученості в акаунтів брендів були найгіршими – в 10-12 разів нижче, ніж у новинних організацій.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Instagram, в свою чергу, до новинних сервісів не відноситься.
– Акаунти ЗМІ показали найнижчий рівень залученості користувачів.
– Провідна група в Instagram – це знаменитості.
– Показники залученості по їх акаунтах були в 3,8 рази вище, ніж в Facebook, а у брендів – в 4 рази.