Гостьовий блогінг – це обмін корисними інформаційними постами.
Як це робиться
Ви шукайте блогера зі схожою цільовою аудиторією і з приблизно такою ж кількістю підписників. У вас суміжні теми, але ви не конкуренти. Наприклад, ви пишете про просування в Інтернеті. Одним з важливих аспектів у просуванні є контент. Контентом зазвичай займаються професіонали – копірайтери. Тому ви пишіть один у одного корисні пости.
На початку тексту уявіть автора корисного поста, а в кінці запросіть підписників задати у коментарях питання. У самому тексті вказується 2-3 рази логін автора.
Мета – за допомогою статті заманити аудиторію. Тоді на вас підпишуться!
Зазвичай аудиторія такі пости любить, тому що це різноманітність в їх стрічці і НЕ відкрита реклама.