Ідея 1. Приховайте всі публікації перед великим оновленням
Ведете сторінку бренду, у якого очікується велике оновлення? Сховайте всі пости – це приверне увагу підписників.
Ідея 2. Загальне очищення аккаунта
Пройдіться по стрічці і подивіться, чи є в ній зображення, без яких ви можете обійтися? Наприклад фото зі старої роботи або ті, що не підходять до нової колірної гамі?
Експериментуйте щоб зрозуміти, як підписники реагують на естетику вашої сторінки. Не сподобалася реакція на нововведення? Просто відновіть публікації з архіву!
Ідея 3. Архівація неактуальних, але потрібних матеріалів
Ви змінювали назву компанії або лінійку товарів? На сторінці є публікації про старі продукти, які вже не актуальні? Не видаляйте їх, а залиште в архіві Більш того, публікації в архіві допомагають не збити статистику аккаунта, що може трапитися при видаленні поста.