Маркетинг-кіт – це не просто папірці на скрепочці. І навіть не красивий журнал з глянцевими картинками.

 

Що повинно бути у маркетинг-кіту, щоб він не пішов у відро для сміття?

 

  1. Дескриптор – дуже коротке та чітке визначення того, яку потребу клієнту ви закриваєте.
  2. Інформація про компанію:
  3. Кейси: заголовок у формі результату, картинка, відгук. Це працює у будь-якій сфері.
  4. Проблематизація: рубрики «5 критичних помилок», «топ-7 помилок» і т.д. Так ви формуєте у клієнта переживання: він один з 95% тих, хто стикається з такими проблемами.

 

  1. Що відрізняє компанію. Тут треба говорити про реальні речі, а не придумувати. Якщо у вас найбільший автопарк – відмінно, а якщо просто машини жовтого кольору – не треба робити це своїм достоїнством.

 

  1. Як це працює. Якщо у вас є логістична система, якою можна пишатися, опишіть її.

 

  1. Портрет ідеального клієнта (і того, з ким ви не працюєте). Це важливо, тому що не тільки людина вибирає вас, але і ви його.

 

  1. З нами вже … «Поки ви читаєте цей заголовок, з нами вже працюють …» Не забувайте, що в цьому переліку повинні бути реальні компанії.

 

  1. Оффер – ваша пропозиція, від якої після всього перерахованого вище неможливо відмовитися.

 

  1. Заклик до дії: «дзвони, пиши, приходь, замовляй» та інші форми call to action. З клієнтом – як з жінкою, не будете ж ви говорити їй: «Якщо щось захочеш, подзвони». Обов’язково прямо зараз знімай!

 

  1. «Папірець», або ваші документи. Всі сертифікати, дипломи та листи подяки.

 

  1. Преса про вас – публікації в газетах, журналах, Інтернет-ЗМІ. Бажано з цікавими фактами.

 

  1. Контакти компанії.