1. Тайм-драйв
Перша популярна книга з управлінням часом. У максимально простій формі на реальних прикладах «Тайм-драйв» відповідає на головне питання: як встигати більше?

2. Продавець нового часу
Продавець нового часу слухає своїх клієнтів, ділиться з ними інформацією, спостерігає за їхніми успіхами та навчає їх. Будує мережі професійних знайомств і є лідером думок у своїй галузі.
Ця книга покаже вам, як сформулювати нове бачення процесу продажів і виступати для покупця гідом та помічником, а не просто джерелом інформації.

3. Школа продажів
«Школа продажів» – справжня хрестоматія боротьби із запереченнями клієнта. Вона у захоплюючій формі розповідає про всі стадії переговорного процесу та етапи опору клієнтів, пропонуючи конкретні алгоритми протидії їх запереченням.

4. Клієнти на все життя
Карл Сьюелл – успішний бізнесмен, власник однієї з кращих автодилерських компаній США. Сьюеллу вдалося підняти продажі до небачених висот завдяки залученню і утриманню покупців. Його книга являє собою практичний посібник по роботі з клієнтами.

5. Зв’язки вирішують все
Про людські зв’язки та взаємовідносини, про те, чому кращий діловий контакт – це особистий контакт. Про те, як випадкове знайомство може змінити ваш бізнес і кар’єру, та чому візитна картка важливіше грошей.