13

Якщо вже навіть у великих письменників буває ступор, то у контент-менеджерів тим більше. Результат – ви не можете зрушити з місця, ідеї для постів вперто не йдуть.
Без паніки, у нас є для вас кілька вірних рад, які допоможуть завести ваш креативний мотор!

-Подивіться на ваші кращі пости
Які пости «зайшли» вашої аудиторії найкраще за останній місяць? Адже це було не просто так, вірно? Можливо, успіх вийде повторити, запланувавши контент на аналогічні або суміжні тематики?

-Подивіться на конкурентів
Успішні пости напевно були не тільки у вас, але і у ваших конкурентів. Чи не опускайтеся до копипаста. Краще подумайте – а що з того, що ваші конкуренти зробили добре, ви можете зробити ще краще?

-Свята – ваші кращі друзі
Кожен день в році – це свято. Від Дня захисту дітей і до Дня хот-дога, від загальнонаціональних і нішевих, всі свята – це інфоприводи. Та ще й з потенційно трендовими хештег на додачу.

-Згадайте про ваші цілі
Іноді в метушні ми забуваємо про свої основні цінності. Згадайте про свій бренд – спробуйте відштовхнутися від нього. Наприклад, якщо мета вашого бренду полягає в тому, щоб змушувати людей посміхатися, плануйте більше гумористичних постів, мемів, а якщо ви хочете зробити світ добрішим – розкажіть про благодійний марафон.

-Натхнення – справа не одного дня
Головна порада – не відкладайте складання контент-плану на останній день. Заведіть папку, в яку зберігайте пости, які вам сподобались (картинки, ідеї). Ви здивуєтеся, як сильно вона допоможе вам у подальшому. Замість папки підійдуть сервіси типу OneNote або Google Keep.