Сьогодні спробуємо розібрати самі фатальні помилки в SMM.
У вас занадто багато особистого контенту: нікому, абсолютно НІКОМУ не цікаво чим і де ви фарбуєте свої нігті і які квіти дарує вам ваш чоловік і т.д. Для блогу / комерційного аккаунта це непробачно.
У вас немає особистого контенту: в соцмережах підписуються не на вітрину, а на особистість / емоції / атмосферу. Акуратно дозувати приватне можна та потрібно: наприклад, у вас магазин дитячих речей та двійнята – публікуйте раз в тиждень пост з ними.
Ви пишете ціну у Дірект. Серйозно ?! Хованки від податкової? Конкурентів?
Ваш профіль оформлений як попало. У мережі стільки інструкцій щодо заповнення пошукового рядку, опису та заповненням контактів! Тому, якщо якимось чином ви їх не можете знайти, не бачите або не береться до роботу, то телефонуйте швидше професіоналам!