Щоб компанія успішно працювала на ринку, потрібно відносини компанії і працівників будувати на таких принципах, що і відносини компанії з клієнтами, тобто зацікавити кожного співробітника в розвитку компанії.

Оцінка та навчання персоналу має такі переваги:

  • Персонал, задоволений своєю роботою
  • Легше засвоює задані стандарти компанії
  • Підвищується віддача від кожного працівника
  • Підтримує у співробітників почуття справедливості і підвищуває трудову мотивацію
  • Організовує зворотний зв’язок зі співробітниками
  • Знижується плинність кадрів, що робить ситуацію в компанії більш стабільною і дає можливість отримати додатковий дохід
  • Підвищуває лояльність споживачів
  • Розкриває необхідність додаткового навчання і можливості для зростання продажів

Хто наш клієнт? (Кому потрібні тренінги?)

    Компанії, які:

  • Опікуються своїм успішним майбутнім
  • Хочуть розвивати та навчати свій персонал
  • Прагнуть позитивних змін в свої роботі
  • Хочуть бути кращими своїх конкурентів
  • Готові праювати над збільшенням клієнтів
  • Прагнуть збільшити свій прибуток
    А саме:

  • Заклати громадського харчування (ресторани, кафе, кав’ярні та ін)
  • Магазини одягу та аксесуарів
  • Магазини продуктів харчування
  • Приватні клініки та медичні центри
  • Магазини побутової та цифрової техніки
Для оцінки персоналу ми пропонуємо метод Mystery Shopping, який полягає в об'єктивній оцінці якості обслуговування за допомогою фахівців, виступаючих в ролі покупця. Оцінка проводиться на підставі попередньо розроблених критеріїв відповідно до складеного сценарію. Після проведення оцінки персоналу ми розробляємо програму тренінгів з урахуванням аналізу та результатів перевірки.