Маркетинговий аналіз ринку є важливим етапом діяльності підприємства, який дозволяє оцінити обсяг ринку, його структуру, тенденції та перспективи розвитку, швидко знайти вільні ринкові ніші, вибрати найбільш привабливий цільовий ринок, краще зрозуміти споживачів товару, їх смаки, вподобання та вимоги до продукту, а також вивчити конкурентів.

Що б ви не продавали (автомобілі, теплові гармати, посуд, книги, ручки, килими), хоча б мінімальний аналіз ринку, споживачів та конкурентів необхідний для просування товару.

Аналіз ринку дозволяє грамотно спланувати стратегію просування товарів, уникнути непередбачених фінансових витрат і побудувати вигідні партнерські відносини з іншими учасниками ринку. Проводячи аналіз ринку ви страхуєте свій бізнес від провальних проектів, а періодичні маркетингові дослідження дозволяють скорегувати діяльність фірми у відповідності до тенденцій ринку.