Ми довго думали над тим, про що написати в першій статті: спочатку про тенденції в маркетингу, потім про тренди інтернет-маркетингу, і навіть про олд-скул тактики, бренд-рефлекс і гадлайн.

Але вирішили розпочати  з загальних порад для бізнесу, які допоможуть пережити кризові ситуації і залишитись на плаву.

І так,

1  – будьте завжди в курсі подій

Стежте за розвитком подій, курсом валют, купівельною спроможністю населення, справами фірм-конкурентів і тоді ви зможете будувати плани та політику своєї  компанії на майбутнє з урахуванням всіх тонкощів ситуації.

2 – залишатися в формі

Під час нестабільної ситуації зберегти бізнес допоможе посилена робота і прийняття правильних рішень. Талановиті бізнесмени здатні передбачити кризу ще до її початку і підкорегувати політику компанії з урахуванням майбутніх змін.

3 – бути раціональним бізнесменом

Під час кризи потрібно розуміти, що ціни на товари здатні різко зрости, тому планування і здійснення покупок допоможуть зберегти фінансові кошти і не залишитися без необхідної речі.

У той же час потрібно заздалегідь оцінити, наскільки важлива покупка, щоб через півроку або рік не пошкодувати про даному придбанні.

В такій ситуації щоб зрозуміти чи варто купувати певну річ радять перевести її вартість в кількість годин, які вам потрібно буде попрацювати для того щоб заробити цю суму  коштів.

4 – бути оптимістом

Як відомо, негативні думки притягують собі подібне. Не варто налаштовувати себе на невдачі і провал, намагайтеся бути конкурентоспроможним, винаходьте нові плани, використовуйте маркетинг і рекламу.

Оптимізм для бізнесмена повинен бути однією з тих професійних рис, які допомагають впоратися з труднощами, проявити фантазію і йти вперед незважаючи ні на які перешкоди.

І, нарешті 5 – створіть сприятливу цінову політику для покупців

Під час кризи в першу чергу розоряються ті компанії, які пропонують свій товар за високими цінами. Під час кризи більшість населення не може дозволити собі дорогих покупок, тому що фінансова ситуація нестабільна, а курс валюти може змінитися в будь-який момент.

Для того, щоб залишатися на плаву, бізнесменам потрібно переглянути цінову політику на товари і послуги, що надаються підприємством, і зробити їх доступними для людей. Такий підхід забезпечить необхідний рівень продажів і допоможе зберегти престиж фірми.

Кожен бізнесмен по-своєму оцінює роботу свого підприємства і намагається зберегти конкурентоспроможність і попит на свої товари чи послуги. Вміючи аналізувати і передбачати можливі кризові ситуації і на ринку, бізнес цієї людини буде процвітати і ніяка криза йому страшний не буде.

А якщо, в вас все таки виникли певні труднощі, то звертайтесь до нас – ми завжди готові надати безкоштовну консультацію чи допомогти вашому бізнесу розвиватися.

Світлана Олійнич, керівник лабораторії маркетингових ідей LimeMarketing