Всі люди різні, у кожного з нас своє сприйняття реальності і методи, за допомогою яких ми приймаємо рішення. Хтось купує, бо дуже дешево, а хтось навпаки – тому, що ціна на товар висока. Проте, далеко не всім відомо, що такими рішеннями можна управляти і цим успішно користуються провідні компанії.

У 90% із 100% людина здійснює покупку, опираючись на власні емоції, підсвідомо, а вже згодом обґрунтовує її необхідність, але певна модель поведінки таки існує. Це, так званий, «спусковий гачок», який запускає ланцюгову реакцію і приводить до потрібного вам результату.

Так, можливо, це свого роду маніпуляція, але це зовсім не є чимось поганим. Кожен із нас у повсякденному житті маніпулює іншими людьми за рахунок поведінки, мови, жестів. Ми виконуємо дані дії підсвідомо, на рівні інстинкту, тому маніпуляція присутня, хочемо ми цього чи ні.

Отже, як можна вплинути на рішення потенційного покупця?

Перш за все, потрібно зрозуміти, що ставлячи перед собою виключно фінансову вигоду, ви «далеко не заїдете». Поставте собі за ціль допомогу людям, дайте їм якусь цінність ще до того моменту, як клієнт заплатить вам гроші за продукт чи послугу. Наприклад:

– запропонуйте покупцю придбати товар по собівартості або ж запропонуйте якийсь безкоштовний бонус до покупки;
– до моменту оплати зробіть все, щоб клієнт вже був задоволений: проконсультуйте його, навчіть користуватися товаром, зазначте його переваги і недоліки тощо;
– подаруйте бонус (знижку чи аксесуар) неочікувано, але прослідкуйте за тим, щоб подарунок був цінним і потрібним;
– під час доставки або ж надання послуги зробіть більше, ніж від вас очікують, тоді клієнти обов’язково радитимуть вашу компанію своїм друзям.
Ці рекомендації ви можете застосувати у рекламній кампанії своєї організації, безпосередньо під час продажу, на виставках і дегустаціях, під час консультації і так далі.