Хештег – це ключове слово або ж ціла фраза, перед якими ставиться символ #. Завдяки хештегу ваш пост стає доступний людям зі схожими інтересами, навіть якщо вони не підписані на ваш аккаунт.

Чи може використання хештегів допомогти вам у веденні бізнесу в соціальних мережах?

Безумовно, відповідь позитивна.
Якщо у вашій компанії є відкритий аккаунт або паблік, то хештеги зроблять ваші публікації доступними всім, кому цікава тематика вашої сторінки.
Ваша аудиторія не буде обмежена наявними підписниками.
Якщо ви будете використовувати правильні хештеги, то ви зможете залучити тисячі потенційних підписників / шанувальників / клієнтів.

Як вибрати правильний хештег?

Додавайте хештеги в будь-яке місце публікації, але не перевантажуйте ними пост. Намагайтеся вибирати найбільш релевантні і лаконічні хештеги, без довгих фраз, наприклад як: # япроснулсяіідунапрогулку.
Використовуйте:
1) тематичні хештеги (назва вашого товару, бренду, послуг і т.д.)
2) трендові хештеги (хештеги, які вже стали популярними серед мільйонів користувачів)
3) брендові хештеги (їх потрібно використовувати щоб ваша публікація не втрачалася серед сотень інших, була унікальною в своїй тематиці).

Створюйте ефектні брендові хештеги, які будуть безпосередньо асоціюватися з вашою компанією.