30725171_438215833303646_8642731173270781952_n

1. СТВОРІТЬ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ
Starbucks нагороджують клієнтів, які купують їх продукти. Бренд пропонує безкоштовні напої та додаткові знижки. А фірмовий мобільний додаток дозволяє клієнтам оплатити замовлення заздалегідь і швидко знайти найближчу кав’ярню.
2. ПОВТОРНО використовуйте КОНТЕНТ
У соцмережах Starbucks повторно використовують контент і спілкуються з клієнтами.
Під повторним використанням контенту розуміється поділ докладних записів на невеликі секції для публікації на різних соціальних платформах.
При цьому Starbucks враховують особливості кожного каналу, а не просто копіюють текст.
3. ПРОПОНУЙТЕ ввічливе обслуговування
Starbucks використовують соцмережі для спілкування з шанувальниками і клієнтами.
Воно витримане в тому ж стилі, що і бесіди бариста в кав’ярнях бренду. Підтримуючи активну присутність в соцмережах, Starbucks зміцнюють зв’язок з аудиторією.
Ви теж можете використовувати цю ефективну стратегію. Відстежуйте згадки вашого бренду, відповідайте на будь-які запити і коментарі.
4. Використовуйте FOMO
Starbucks вміло викликають у своїх клієнтів почуття FOMO – страх упустити момент. Згадайте, наприклад, їх червоні різдвяні стаканчики – ключовий елемент сезонного маркетингу з 1997.
У чому секрет їхнього успіху? Дизайн стаканчиків ніколи не повторюється, при цьому вони доступні тільки протягом обмеженого часу.
Як створити це відчуття?
Виберіть продукт, який ви можете запропонувати протягом обмеженого часу, і розкажіть про нього своїй аудиторії.
5. Дотримуйтесь МІСІЇ
Ваша місія – це обіцянка, яку компанія дає споживачам. Starbucks пропонує унікальний досвід відмінний кави.
Щоб сформулювати свою місію, дайте відповідь на питання: “Навіщо ми існуємо?”.
6. ПІДТРИМУЙТЕ ПОРЯДОК
Досвід Starbucks вчить все ретельно організовувати. Ваша команда повинна працювати злагоджено, рухатися до єдиної мети і мати спільне бачення.