Більш 150 мільйонів користувачів Instagram використовують Stories щодня. Одна з п’яти публікацій в Stories призводить до відправки direct-повідомлення від глядачів до автора публікації.

Люди і бізнес почали взаємодіяти моментально. 70% користувачів Instagram є підписниками бізнес акаунтів. Тому не дивно, що 1/3 Stories, які переглядаються найбільше належать саме  акаунтам брендів.

13 січня 2017 Instagram представив нові інструменти Stories для бізнесу, з якими ми вас зараз познайомимо.

 

Статистика Stories

Нещодавно Instagram включив відображення статистики Stories в загальний розділ статистики, який доступний тільки для бізнес-профілів. Компанії та бренди тепер  мають можливість побачити зібрану статистику, а також фільтрувати її по ряду критеріїв, таким як: охоплення, залученість, відповіді і відмови.

Вивчаючи ці дані, Ви зможете зрозуміти який контент є найбільш релевантним і цікавим для Вашої аудиторії.

 

Рекламні оголошення Stories

На додаток до перегляду статистики, нам стали доступні повноекранні рекламні оголошення всередині Stories. Оголошення в Stories дозволяють використовувати таргетинг, охоплення і можливості вимірювання, які роблять оголошення персональними і допомагають максимально ефективно залучити необхідну аудиторію.

Для того, щоб повністю розкрити потенціал цієї опції Instagram вже запустили тестування спільно з великими брендами: Capital One, Buick, Maybelline New York, Nike, Yoox, Netflix і Qantas. Приблизно 70% переглянутих історій мають звук, а повний екран природним чином створює близькість з людьми, як ніколи раніше.

 

Це лише початок

Instagram Stories будуть доступні в глобальному масштабі вже найближчим часом. Вже зараз такі бренди, як Mulberry UK бачать як багато людей проводять пальцем вгору всередині Stories, щоб дізнатися більше про продукт і зробити будь-які дії. Рекламні кампанії, які включали посилання в Stories отримують в 5 разів більше кліків і залученості, в порівнянні з іншими нашими соціальними мережами.

 

Запуск такого формату реклами, з його складними процесами таргетингу, аналітики і звітів про виконання створює приголомшливий досвід використання Stories. У той час як Instagram тільки запустив рекламні оголошення в Stories, вони готуються до запускаємо ще більшої кількості способів досягнення цілей для бізнесу в Instagram.