Згідно з дослідженням сторітеллінг, контент-маркетинг і ідейне лідерство займають провідні позиції в списку з більш ніж 20 тактик і трендів PR.

Ось який відсоток фахівців з корпоративних комунікацій вважають, що в наступні 12 місяців будуть “більш важливими” або “набагато важливішими”:

79% – сторітеллінг
71% – контент-маркетинг
67% – ідейний лідерство

Ідейне лідерство і здатність донести свою думку через ефективні історії – виклик, напругу, кульмінацію, розв’язку, – класичні елементи традиційного піару, при цьому контент-маркетинг тільки починає розвиватися в цій індустрії.

Інші тренди і тактики, які більше 50% респондентів назвали важливими: партнерство з маркетингом, співпраця з авторитетами, органічне просування в соціальних медіа, інфографіка та виступи керівників.

Останній пункт в цьому списку – давно відома і перевірена часом практика. Ще одне дослідження також підтверджує, що “виступи керівників допомагають зміцнити довіру”.

Втрачають популярність такі тактики: нативна реклама, співпраця з аналітиками та заходи.
32116839_447853712339858_4762202399991398400_n