Раніше у моді були гуманні бренди, які не бояться посміятися над собою, і наділені емпатією. Цей гуманний спосіб швидко став затертим. 😐Мода на гуманність пройшла, так як багато брендів хотіли тільки здаватися справжніми, але не були такими.😕
Сьогодні люди хочуть бачити бренди з розвиненою свідомістю, у яких слова не розходяться з дією. 💪Вони змінюють світ на краще та покращують якість життя своїх споживачів.👆👆
Їм притаманні такі якості.
🔹1. Наполегливість на шляху до звершень (будь-яка рекламна кампанія Adidas підходить під цей опис).
🔹2. Емпатія та лояльність клієнтів. Наприклад, послуги, які магазини та готелі пропонують постійним клієнтам – в Moyo Україна можна взяти парасольку в дощ чи щось роздрукувати.
🔹3. Вимогливість – підштовхування споживачів до самовдосконалення – кампанія Nike, конкурси Idea X, рекламні кампанії до Nescafe 3 in 1.