1. Котлер Філіп. Гарі Армстронг. “Основи маркетингу”

 

Автори дуже докладно описали революційні зміни, які відбуваються в маркетингу на початку нового тисячоліття під впливом нових технологій. У цьому виданні в кожному розділі ви дізнаєтеся про особливості використання Internet для конкретних цілей і закріпіть ці знання, виконавши спеціальні вправи. А загальні проблеми і перспективи використання його можливостей, як і раніше, розглянуті в окремому розділі.

 

  1. Денис Каплунов. “Ефективна комерційна пропозиція”

 

Ця книга – найкращий друг підприємця.

З її допомогою ви:

залучите нових клієнтів;

збільшите прибуток з одного клієнта;

отримаєте більше прибутку.

 

  1. Ігор Манн. “Маркетинг на 100%”

 

Ігор Манн розповідає про маркетинг, його основні інструменти, ділиться цікавими прикладами зі своєї багаторічної практики. Книга написана яскравим, запальним мовою, насичена корисними, практичними порадами і спонукає до негайного втілення всіх ідей!

 

  1. Філ Барден. «Злом Маркетингу»

 

У цій книзі споживчу поведінку аналізується за допомогою сучасної науки про прийняття рішень. Автор розповідає про причини здійснення покупок на прикладі брендів і послуг, розповідає, що відбувається у свідомості покупця, коли він приймає рішення, і як ви можете використовувати сучасні наукові дослідження в своєму маркетингу.

 

  1. Дамір Халілов. «Маркетинг в соціальних мережах»

 

Для керівників, яким набридли порожні гасла, і які хочуть, нарешті, побачити реальні приклади успішного SMM.

 

Для грамотних маркетологів (онлайн і офлайн) – щоб розмовляти з колегами на одній мові і приймати усвідомлені рішення при виборі тих чи інших інструментів просування.