1. Генрі Форд «Моє життя, мої досягнення»

У своїй книзі Генрі Форд ділиться історією свого життя, своїми поглядами на управління бізнесом, своїми ідеями в теорії менеджменту і взагалі у всій економіці. Його ідеї втілені нині в тисячах компаній, які працюють за принципом, запровадженим Фордом ще на початку XX століття.

2. Річард Бренсон «Оголений бізнес»

«Замість того щоб вихвалятись на цих сторінках про свій успіх, я просто написав всю правду про свої компанії», – пише сер Річард.
Крім відвертих історій про успіхи і провали групи компаній Virgin, ця книга безцінна порадами і цитатами з реальної записної книжки підприємця.

3. Річард Бренсон «До біса все! Бери і роби!»

Кредо її автора – брати від життя все. Це означає не боятися робити те, що хочеш. При цьому абсолютно неважливо, чи достатньо у тебе знань, досвіду чи освіти. Життя коротке, щоб витрачати його на речі, які не приносять задоволення. Якщо є голова на плечах і досить завзяття в серці, будь-яка мета буде під силу. Книга несе величезний заряд оптимізму, мудрості і віри в можливості кожної людини.

4. Тоні Шей «Доставляючи щастя. Від нуля до мільярда »

У цій книзі зібрано відразу кілька історій, одна запальніше інший. Автобіографія одного з найяскравіших молодих бізнесменів останнього часу, який розпочав свій перший бізнес в дев’ять років. Історія розвитку його компанії Zappos, за десять років з нуля розігналася до мільярдного обороту.

5. Ігор Манн “Маркетинг без бюджету. 50 працюючих інструментів »

Робота з маркетингом в умовах відсутності бюджету – досвід дуже цікавий і корисний. За свою кар’єру автору п’ять разів доводилося займатися маркетингом зовсім або майже без бюджету. Цікавий факт з теорії маркетингу: серед 5000 маркетингових інструментів є кілька десятків майже або зовсім безкоштовних. Про них – ефективних і маловідомих – і йдеться в цій книзі.