⠀⠀⠀⠀

Мобільність⠀⠀⠀

Реклама повинна бути пристосована до мобільних пристроїв. Це просто must have 2017 року.⠀⠀⠀

За прогнозами експертів обсягу мобільного трафіку в 2017 році зросте на 800%. Якщо потенційний клієнт не зможе побачити ваше оголошення на екрані свого смартфона, він не  зробить дію, яку ви очікуєте.⠀⠀⠀⠀

А значить вкладені в рекламу гроші витрачені даремно.

⠀⠀⠀⠀

Релевантність⠀⠀⠀

Тепер люди хочуть бачити контент, який адресований особисто їм і релевантний їхнім запитам, потребам та інтересам.⠀⠀⠀

Ось такою і повинна бути реклама. А ще бути красивою і .. без реклами. Без прямого заклику “купи”.⠀⠀

Це може бути показана вам картинка з красивим букетом квітів, яка промайне на вашому екрані якраз напередодні дня народження вашої дружини …

Головне, мінімально відволікати користувача від того, чим він зайнятий в даний момент, і не вторгатися постійно в його особистий простір.

⠀⠀⠀⠀

Підлаштовувати контент під майданчик

Правильна реклама повинна зливатися з контентом на сайті. Тобто вам потрібно створювати унікальні оголошення для кожної платформи, яку ви використовуєте.⠀⠀⠀⠀

Просто орієнтуйтеся на майданчики, де найбільше скупчення вашої цільової аудиторії, і вже під них підлаштовуйте рекламний контент.