Цікава маркетингова кампанія Volkswagen: Think Small – «Фольксваген: подумай про малий» (варіанти перекладу: «Думай менше», «Думки в невеликих масштабах», «Думки скромніше»).

У 60-ті роки жителі США купували великі американські автомобілі, на тлі яких скромний німецький «Volkswagen Beetle» виглядав дещо комічним. Однак великий маркетолог Вільям Бернбах ризиковано зіграв на очікуваннях цільової аудиторії – і здобув приголомшливу перемогу: протягом тільки першого року «Фольксваген-Жук» став найбільш продаваним імпортним автомобілем в США.

«Головний герой» реклами – маленький німецький автомобіль як би безпосередньо звертається до потенційного покупця: «Ви думаєте, що я маленький? Да я такий! Але це ж і добре! ». Далі було перерахування достоїнств скромного і компактного «Жука»: від економії масла і бензину до зручної парковки. Чесний виклад фактів підкорило серця потенційних покупців.

Висновок: чесність – найкраща політика, ніколи не намагайтеся видати свій товар, послугу або бренд за щось інше.