31562305_444635889328307_7236894669693517824_n

Логотип Coca-Cola знають 94% людей по всьому світу. Навряд чи у вас є бюджети Coca-Cola, але це не означає, що ви не можете створити сильний бренд і розвивати бізнес швидше конкурентів.

📌Бренд – (англ. Brand – символ, який відрізняє компанію від конкурентів) сукупність уявлень, асоціацій, емоцій і цінностей в головах потенційних клієнтів. Бренд зароджується у свідомості. Це світ, частиною якого люди прагнуть бути.

📌Брендинг – це формування уявлень, асоціацій і цінностей в головах потенційних клієнтів. Його мета – помножити цінність товару / послуги для потенційного споживача.

💣3 причини створювати сильний бренд:
📌Ви спілкуєтеся з покупцями через сайт, соц. мережі, посередників, фізичні точки збуту і вам необхідно дотримуватися єдиної стратегії комунікації.
📌Ваш продукт / послугу рекомендують, тому важливо просто і зрозуміло повідомити про переваги.
📌У вас є конкуренти і потрібно виділитися серед них, щоб клієнти ні з ким не плутали і чітко асоціювали ваш бренд з продуктом / послугою.

💫Користь брендингу для бізнесу
Для бізнесу бренд – це можливість краще взаємодіяти з аудиторією і додавати певну цінність продуктів та послуг. Наприклад, собівартість IPhone X $ 413. У той час як в США його продають за $ 1 149.

💫7 ключових складових сильного бренду:

📍Глобальна мета. Створення бренду – формування і підтримка певного образу, репутації. Поставте амбітну мету бренду: змінити підхід до вивчення мов, поліпшити здоров’я підлітків, зробити стильну і оригінальну меблі доступною кожній родині. Це допоможе не збиватися з дороги і підтримувати певні цінності бренду.
📍Стратегія брендингу – характеристики бренду, повідомлення, єдина система цінностей.
📍Яскраві емоції. А як інакше продати товар / послугу в рази дорожче серед подібних на ринку? Тільки соковиті образи, що запам’ятовуються.
📍Гнучкість. Сучасний світ динамічний. У ньому все змінюється за частку секунди. Важливо відповідати тенденціям, але зберігати свою унікальність. Інакше ви ризикуєте опинитися поза грою. Так було з компанією Kodak, яка за часів перших цифрових фотоапаратів не змогла перебудуватися.
📍Комунікація. Комунікація може бути внутрішньої і зовнішньої, все це транслює цінності і образ бренду. Співробітники повинні розуміти, як спілкуватися з вашою цільовою аудиторією, представляючи бренд. Від цього залежить впізнаваність компанії, довіру до неї і обсяг продажів.
📍Лояльні клієнти. Вони – показник надійності, адвокати бренду, які будуть його захищати. Тому завжди давайте більше цінності клієнтам, ніж сума, яку вони заплатили за ваш товар / послугу.
📍Знання своїх конкурентів. Уважно стежте за тим, що роблять ваші конкуренти. Вивчайте їх як вдалі, так і невдалі стратегії. Корегуйте свою, впроваджуйте нові техніки і фішки, щоб бути попереду.