15

1. Маркетинг впливу зріс удвічі за 2017 рік і продовжує рости

У 2017 індустрія маркетингу впливу збільшилася на 198%. Число рекламних постів в Instagram з тегом #ad зросла вдвічі в порівнянні з 2016.
В середньому кожен місяць цей показник додає по 5%.

2. Маркетинг впливу – територія молодих жінок
83,9% рекламних постів в 2017 було опубліковано жінками. При цьому велика їх частина не старше 34 років.
Домінування жінок в цій сфері можна пояснити переважанням жіночої аудиторії в Instagram. Згідно з дослідженням comScore 58% користувачів цієї соцмережі жіночої статі.

3. Прагнення до прозорості
У 2017 спонсорський контент досяг нового рівня прозорості. Все більше користувачів почали додавати до рекламних постів відповідні теги: # реклама, #ad, #sponsored. Наприклад, для хештега # реклама в Instagram вже більше 2,5 мільйонів записів, для #ad – майже 6 мільйонів.

4. Бренди вибирають мікроінфлюенсеров
Мікроінфлюенсери привернули до себе найбільше уваги. Малий бізнес робить перші кроки в сфері маркетингу впливу і звертається до нішевих авторитетів.

5. Авторитети стежать за трендами
За провідними категоріями для співпраці з авторитетами можна зрозуміти, які теми зараз користуються найбільшою популярністю у користувачів соцмережі.

Топ-10 індустрій
№1 Мода та аксесуари
№2 Краса та косметика
№3 Їжа та напої
№4 Авто
№5 Електроніка
№6 Туризм
№7 Розваги
№8 Рітейл
№9 Техно
№10 Фітнес

Мода і Краса як і раніше лідирують, проте є й нові напрямки, які поступово рухаються до топу. Наприклад, в цьому році Фітнес піднявся на 10 місце. Що цілком зрозуміло, адже люди стали активніше стежити за своїм здоров’ям і фізичною формою, тому частіше шукають рекомендації по цій темі в соцмережах.