Ви плануєте організувати знижки для ваших клієнтів, але не знаєте як їх креативно оформити?

Ми знайшли для вас 7 прикладів промоакцій, які допоможуть вам внести трохи креативу в ваш бізнес:

1. “В піжамі дешевше”
В Америці піжамні вечірки користуються величезною популярністю. Одного разу, один бар вирішив цим скористатися і запропонував знижку всім, хто прийде в піжамі.

2. “Знижка, яка тане”
Магазин штучних ялинок зменшував знижку на продукт щодня на 1%. За місяць до Нового року знижка була 30%. Кожен день користувач заходив на сайт і спостерігав, як відсотки зменшуються до -28, -27 і тд.

3. Екологічна знижка
Nike запропонував своїм покупцям знижку в обмін на старі кросівки, які згодом можна переробити. І природі користь, і людям вигідно. Якщо ви займаєтеся одягом, подумайте, як ваш бізнес може підтримати екологічні тенденції.

4. Знижки найсміливішим
Бренд светрів Isthmus пропонував покупцям знижки в залежності від температури за вікном. Якщо людина прийшла в 30С, то, очевидно, він заслуговував знижку в -30%.

5. Таємнича знижка
У вас інтернет магазин? Зробіть рекламний банер, на якому запропонуйте клієнту вгадати розмір знижки, яку він отримає, якщо купить товар прямо зараз.

6. “Для тих, хто не спить”
Запускайте рекламу в нічний час: “Для тих, хто не спить”. Подаруйте цим людям знижку або приємний бонус (наприклад, безкоштовна доставка). Ще один плюс цього методу – більш низька конкуренція і ціна кліка. Адже ваші конкуренти, швидше за все, уночі сплять.

7. Нагорода за посмішку
Рекламне агентство Euro RSCG Australia проводило ребрендинг, змінивши ім’я на Havas Worldwide. Однак агентство вирішило не просто поміняти ім’я та імідж, а заодно і змінити світ на краще. Вони звернули увагу на те, наскільки сумні обличчя громадян, які поспішають на роботу і з роботи додому. І вирішили це виправити. Рекламісти спекли сотні печива, знайшли старий мустанг і виїжджали на ньому на вулиці в годину пік, «продаючи» печеньки за посмішку. Якщо у вас оффлайн бізнес, ви завжди можете подавати смакоту тим, хто, наприклад, посміхнеться продавцю.