30716048_437493240042572_5685269577177497600_n

– Використовуйте цифри. Люди люблять конкретику, а цифри привертають увагу.

“Продай 23 слона за тиждень”
“23 робочих кейса по таргету”

– Задавайте питання. Але непрості, а ті, які задає собі ваша ЦА. Проникніться “болем” клієнтів!

“Як схуднути за 11 днів?”
“Як змінити роботу?”

– Використовуйте мову аудиторії. Наприклад, при спілкуванні з маркетологами доречно використовувати слова “лити”, “оффер”, “таргет” і так далі. Для косметологів – наприклад, “фонофорез”, “гліколіевий” і так далі. Але очевидно, що не потрібно використовувати професійні терміни для широкої і різномастої аудиторії.

– Обіцянка вигоди

“Мінус 15 кілограм за 7 днів. Ми зробимо це!”
“Накачай біцепс за 7 днів!”

– “Шок”, “Революція”, “Акція” – слова старі як світ, але вони працюють. Ні серйозно.

– заклик до дії. “Натисни”, “Клікай” – і інші варіанти.

Просто? А то!